Dlaczego warto wręczać klientom upominki?
Jeśli zależy nam na tym, aby zawsze nasi klienci byli w pełni zadowoleni pod każdym względem to do poniektórych zamówień pożądane byłoby dodawać im jakieś upominki. Oczywiście to tylko od nas samych zależy jak będzie ich forma, niemniej jednak winniśmy wiedzieć o tym, że w dzisiejszych czasach mamy niesłychanie wielkie szanse. Jednym z lepszych pomysłów może okazać się dodanie takiego upominku np. do każdego zamówienia powyżej 500 złotych. Dużo zależy zarówno od tego jak kosztowne mamy produkty, ponieważ wiadomo, że jeżeli zamówienia na taką kwotę to w naszym sklepie standard wtedy musielibyśmy dawać wspomniany upominek do każdego zamówienia, a nie do końca o to w tym chodzi, albowiem ma to być swego rodzaju prezent.
Jako upominki można potraktować po prostu gadżety reklamowe. Najlepiej jednakże, jeżeli będą to gadżety z własnym nadrukiem, ponieważ wówczas mamy możliwość umieszczenia na nich np. nazwy naszej firmy i przy okazji taki gadżet może nas reklamować. Z drugiej strony w wypadku, gdy nasi klienci będą dostawać takie upominki to na pewno mile nas zapamiętają i istnieje możliwość na to, że jeszcze do nas wrócą. Oczywiście pamiętajmy o tym, że gadżety reklamowe z nadrukiem winny mieć odpowiednią jakość, albowiem bez wątpienia świadczy ona o naszej działalności.